Hvad siger kunderne om Beauty By Newgard
Hos Beauty By Newgard sætter jeg stor pris på at høre om dine oplevelser. Uanset om du har fået en ansigtsbehandling, fodbehandling, voksbehandling, bryn og vipper eller en anden behandling, er din mening vigtig for mig. Din feedback hjælper mig med at forstå, hvad jeg gør godt, og hvor jeg kan forbedre mig. Ved at dele din oplevelse, hjælper du også andre kunder med at træffe en informeret beslutning. Håber du også vil dele din mening - det er værdsat ❤️
5.00
42 anmeldelser
Skriv en anmeldelse
5
jun 15, 2026
Et dejligt besøg hos "Beauty By Newgard", skøn behandling i behagelige omgivelser, jeg nød min "forkælelse", og salonen kan helt sikkert anbefales.
5
maj 06, 2026
Jeg kan kun give mine varmeste anbefalinger til Seyma - Beauty by Newgard.Klinikken er utrolig smuk, rolig og indbydende – man mærker med det samme, a... Mere
5
apr 28, 2026
Altid sød og professionelMan føler sig i trygge hænder.Hun er grundig og laver kun det som er bedst for dig og din hud.Gode åbningstider, gode priser ... Mere
5
feb 12, 2026
Seyma er virkelig sød og serviceminded. Jeg er meget glad for at blive vokset hos hende og vil aldrig gå et andet sted hen. Jeg giver mine varmeste an... Mere
5
jan 31, 2026
Bedre kosmetolog findes ikke! Jeg har nu gået hos Seyma i lidt over et halvt år, og det er den bedste gave jeg kunne give mig selv. Seyma er utrolig p... Mere
5
jan 07, 2026
Så skøn en oplevelse
5
dec 11, 2025
5
okt 21, 2025
Jeg var igår aftes til den mest vidunderlige behandling i klinikken. Ud over behandlingen var fantastisk bliver man nødt med smil og hjertevarme. Jeg ... Mere
Indlæs mere