We kunnen wel zeggen dat we trots zijn op deze prachtige reviews!
Write a review
5
De lessen zitten goed in elkaar! Ze zijn inspirerend en beslist niet saai! Je kunt de lessen in je eigen tempo volgen en zo vaak herhalen als je wilt.... More
De lessen zitten goed in elkaar! Ze zijn inspirerend en beslist niet saai! Je kunt de lessen in je eigen tempo volgen en zo vaak herhalen als je wilt. Kortom waar wacht je op? Gewoon beginnen! Less
5
Ik ben recent begonnen met de online pianolessen van René en ik ben ontzettend blij met mijn keuze. De efficiëntie van het online leren is ideaal voor... More
Ik ben recent begonnen met de online pianolessen van René en ik ben ontzettend blij met mijn keuze. De efficiëntie van het online leren is ideaal voor mijn drukke schema, en René’s uitgebreide ervaring als pianist en leraar is merkbaar in elke les. De lessen zijn goed gestructureerd, en al snel kun je eenvoudige melodieën spelen. Dit geeft een enorme boost aan je motivatie om door te gaan. Het is geweldig om te zien hoe snel je vooruitgang boekt. Een groot pluspunt is het forum op de website. Hier kun je eenvoudig vragen stellen en advies inwinnen van René en andere cursisten. Dit community-aspect maakt het leren nog leuker. René is altijd snel met antwoorden, wat zorgt voor een fijne ondersteuning tijdens het leerproces. Wat me ook aanspreekt, is de moderne benadering van het pianospelen. René past actuele methoden toe, waardoor je je eigen stijl kunt ontwikkelen, ongeacht of je van klassieke muziek of pop houdt. Kortom, ik kan de cursus "Pianoles Van René" van harte aanbevelen aan iedereen die op een toegankelijke manier pianospelen wil leren. De combinatie van René’s ervaring, gestructureerde lessen en de mogelijkheid tot interactie met anderen maakt deze cursus een waardevolle investering in je muzikale ontwikkeling. Ik kijk ernaar uit om verder te leren en mijn passie voor muziek te verdiepen! Less
5
Ik ben 68 jaar en heb diverse malen gedurende mijn leven piano lessen genomen. Tot dusverre altijd met zeer beperkt resultaat. De reden was dat het aa... More
Ik ben 68 jaar en heb diverse malen gedurende mijn leven piano lessen genomen. Tot dusverre altijd met zeer beperkt resultaat. De reden was dat het aangeboden lesmateriaal heel saai was en dat er geen ruimte was voor de muziek die ik graag wilde leren spelen. Ook had ik altijd het gevoel dat ik niet meer dan een van de studenten was, nog net geen nummer maar veel meer dan dat toch niet. Ik miste de menselijke maat. Bij René is dat geheel anders. Ook als je zijn vrouw spreekt, of dochter online ziet en hoort. Dat is bijzonder en maakt dat ik het gevoel kreeg dat ik altijd ondersteuning kon krijgen van René. Hij is heel betrokken bij het forum en via e-mail. Ik ben daar niet in teleurgesteld, integendeel. Ik heb de lessen met plezier gevolgd en behaalde zeer snel resultaat. Zodanig dat mijn huisgenoot het plezierig vond om mijn spel / oefenen aan te horen. En dat ging al na een paar weken oefenen. René zijn enthousiasme inspireert waardoor ik zelfs regelmatig oefen om intervallen te leren onderscheiden. Dat is enigszins theoretisch en in eerste instantie leek dat overbodig maar nu ik regelmatig oefen merk ik dat het mijn muzikaliteit bevordert. Na een leven lang te hebben gedacht dat ik vooral niet moest gaan meezingen met muziek, omstanders reageerden meestal met iets van ‘je bent wel aardig maar doe maar niet meezingen’, heb ik nu het idee dat dit toch nog wel eens kan gaan lukken. Ik zie het helemaal zitten om misschien nog wel eens iets voor mijn kleinkinderen te gaan spelen. Kortom: aarzel niet langer en probeer het! Less
5
Ik wilde vanuit huis graag piano leren spelen en kwam uit bij pianoles van Rene, die mij direct aansprak door zijn enthousiasme, laagdrempelige benade... More
Ik wilde vanuit huis graag piano leren spelen en kwam uit bij pianoles van Rene, die mij direct aansprak door zijn enthousiasme, laagdrempelige benadering en vriendelijkheid. Ik heb toen de gratis proeflessen gevolgd en dat maakte dat ik mij heb aangemeld voor de volledige online cursus. Als totale beginner ben ik recent begonnen en merk dat de manier waarop René lesgeeft mij zeer aanspreekt en motiveert. Alles wordt begrijpelijk en nauwkeurig overgebracht in een prima tempo. Qua dienstverlening ook uitstekend na een eerste introductie gesprek makkelijk bereikbaar en snel antwoord via de mail. Wil je piano leren spelen dan raad ik je aan om gebruik te maken van pianoles van Rene Knops. Less
5
Wat een super goed samengestelde cursus is dit! Het ziet er geweldig uit. Ik ben beginner met wat ervaring van een heel lieve docente, maar de proefle... More
Wat een super goed samengestelde cursus is dit! Het ziet er geweldig uit. Ik ben beginner met wat ervaring van een heel lieve docente, maar de proefles van Rene Knops gaven mij meteen al een super start. Binnen een uur mijn ik al een melodie spelen van de pianoman. Echt heel erg leuk. Ik ben er blij mee en ga vol goede moet de rest volgen. Less
5
Ben sinds anderhalve maand bezig met het volgen van de online pianolessen van René Knops. Ik ben qua luisteren van muziek erg ervaren, maar in het bes... More
Ben sinds anderhalve maand bezig met het volgen van de online pianolessen van René Knops. Ik ben qua luisteren van muziek erg ervaren, maar in het bespelen van instrumenten en het lezen van noten helemaal niet. Ik vind het geweldig hoe René de combinatie tussen droge stof en het stap voor stap zelf muziek maken zo super leuk houdt. Het is nu inmiddels een beginnende verslaving geworden, maar ik kan me mindere voorstellen! Less
5
De piano lessen zijn bij mij als heel prettig en goed onderbouwd overgekomen, en absoluut niet saai. Ben erg tevreden.
5
Na veel speurwerk uitgekomen bij Pianoles van Rene. Geen minuut spijt gehad. Eerst de gratis introductie cursus gedaan en was meteen enthousiast. Daar... More
Na veel speurwerk uitgekomen bij Pianoles van Rene. Geen minuut spijt gehad. Eerst de gratis introductie cursus gedaan en was meteen enthousiast. Daarna gestart met de cursus. Altijd respons van Rene. Vragen zoals hoe gaat het en heb je vragen.Hij is heel betrokken bij zijn 'leerlingen' . Fijne begeleiding en duidelijke uitleg. Een aanrader. . Less